♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 30 november 2010 17:20

I morse när jag kollade termometern visade den 15 minusgrader  alldeles för kallt tycker jag.Det var bara att palta på sej ordentligt med kläder och traska ner till tåget....endast tio minuter försenat var det idag så jag kom till jobbet som skönt var.Man vet aldrig nu när det är denna snön och kylan om tågen går eller inte.


I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten, det var sextetten från Tidaholm som spelade och sjöng adventssånger, riktigt bra var dom.Eftersom jag gick idag så fick jag sällskap hem med mina båda bordskompisar som bor i samma område som jag.


Trots att det är så kallt ute så kommer det snö emellanåt ,så det fyller på undan för undan.Idag har ju Anders namnsdag och då säjs det ju att om Anders braskar ska julen slaska, så vi får se om det stämmer för då kommer det att slaska till jul i så fall.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG!  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards