♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 4 november 2010 17:28

Jag har just varit i vår affär och hämtat ett paket från adlibris.......tre stycken böcker. *Tunna Skivor* : Siw Malmqvist.......*Varför gråter inte Emma* och *Från vaggan till deadline: Robert Gustavsson så nu har jag lite att läsa. Jag brukar ha med mej en bok och läsa när jag väntar på tåget....då går tiden lite fortare än om man bara ska sitta och vänta att tiden ska gå.


Idag var det även dags att besöka kyrkogårdarna och lägga gravdekorationer och sätta ljus på gravarna nu inför Alla helgons dag.


Tur att man inte är en offentlig person...nu är det kungens tur att bli uthängd i en bok. Troligvis är inte hälften sant av vad som står där, fy vad jag tycker illa om sånt skvaller...låt vårt kungahus vara ifred.Jag håller med Herman Lindqvist att detta är osmakligt.Jag hör till dom som tycker om kungahuset och jag vill inte ha president här i Sverige.


Nu är det tv-dags för mej snart, men jag ska titta in till några av mina bloggvänner innan jag sätter mej till ro framför tv:n.


HA EN RIKTIGT BRA KVÄLL ALLA VÄNNER OCH BEKANTA SOM KIKAR IN HÄR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards