♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 11 november 2010 13:08

Först vill jag tacka alla som grattade oss på bröllopsdagen igår, både här på bloggen och på facebook. Jag vet att det är en och annan av mina facebookvänner som även kikar in på min blogg också.


Vintern har inte gett med sej än och det ligger ganska mycket snö här, någon sa att snön skulle smälta bort natten till idag, men inte har den gjort det. Solen skiner för tillfället och ikväll ska det visst komma regn, men jag tror mer på snö här om det kommer nederbörd...det återstår att se hur det blir.


Klockan fyra i eftermiddag ska vår lillle, nej, menar vår store Sigge på 5 kilo till veterinären och få den årliga sprutan mot kattsnuva/kattpest.Han får sitta i sin kattbur när vi åker, men jag tror inte att han kommer att uppskatta det något vidare. Tur att det bara tar drygt 10 minuter att åka dit.


Ikväll blir det till att titta på lyxfällan i 5:an och dessförinnan Halv åtta hos mej.... eventuellt också Förkväll som börjar klockan 17:00....


ÖNSKAR ALLA VÄNNER EN TREVLIG DAG OCH KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards