♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Go dagens

Av ♥ Monica ♥ - 24 november 2011 16:24

Torsdag eftermiddag och jag har gjort en del sysslor inför advent.Jag har även pratat med en bloggvän i telefon nu i eftermiddag.......TACK FÖR TREVLIGT SAMTAL RUTH.

Om en stund ska jag gå och köpa några knubbisar av Carin* borta i svängen* och sen ska jag göra i ordning ett litet paket och skicka en av dessa knubbisar till Ruth, som gissade rätt på vad vi hade till fikat i måndags kväll.......det var ju SEMLOR....SAFFRANSSEMLOR till och med....riktigt goda,men fyllningen var inte så god som i Landhs semlor,det var nog mald mandel i tror jag,blandad med mandelmassa.


Detta var allt för idag!


KRAM PÅ ER!


*******************************************

 
 
lillis

lillis

24 november 2011 21:11

Kan tänka mig att det var trevligt att prata med våran Ruth. Jag ska göra fint i morgon till advent
Ha det bäst
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 november 2011 21:44

Tack själv för samtalet, alltid så trevligt att prata med dig, konstigt att man har så mycket att prata om trotts att man aldrig har träffats, men kemin stämmer till 100 %
Ser framemot den lilla "knubbisen" skall vårda den väl.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 november 2011 07:52

Jaha semlor nu fattar inte varför de ska gå händelserna i förväg.
Ja nu äter ju inte jag semlor så det spelar ju ingen roll för min skull.
Den var säkert god för den som tycker om det.
Håkan gillar det.
Ha en fin fredag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

25 november 2011 09:41

Jag missade nog din tävling, men det verkar spännande.
Ha det gott i helgen och en go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

25 november 2011 09:54

Önskar dig en fin fredag!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards