♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 3 oktober 2008 17:17

Idag efter jobbet åkte vi till Ryhov i Jönköping....äntligen fick Göran komma dit och visa upp sin hand för ortopeden. Han har en senknuta i vänsterhanden som orsakar en del besvär och det blir operation så småningom . Det tar nog sin lilla tid innan det blir operation, men det kan ju bli något återbud som det blev nu. Dom ringde i förrgår och sa att han fick komma idag  och det var tack vare ett återbud annars hade det nog dröjt till nästa år kanske.

Sen åkte till A6 och där köpte jag två stycken långärmade jumprar för 179:-....ett erbjudande om man köpte två . Sen var det lagom att äta middag på Dragon och idag åt vi black and white med stekt potatis.....himmelens gott!

En tur i skogen med Thomas har vi också hunnit med i eftermiddag och nu ska vi åka till en annan skog...denna gången är det Fallaskogen vi ska besöka, så jag får önska er alla mina gao bloggvänner och övriga läsare


EN RIKTIGT TREVLIG AFTON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards