♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 21 oktober 2008 13:25


Vart bär det iväg undrar nog en del som läser detta......joo, jag ska åka till Stockholm på fredag. Det är drygt 7 år sen jag var där senast, och i början på september fick jag erbjudande att följa med en av mina svägerskor dit eftersom hon skulle hälsa på sin ene son som bor där ..... hennes gubbe ville inte följa med och hon tycker det är roligare att ha sällskap dit upp.Jag återkommer om detta .


Idag har jag doppat mina 11 orkideér så det tog en stund och dessutom blev jag avbruten två gånger för först ringde Göran och strax därefter ringde svägerskan och pratade lite om resan på fredag.....pratade lite är väl bara förnamnet, för vi pratade i nästan en timme. Snart är det dags att laga middag, men innan dess ska jag plocka i ordning lite grejer som jag ska ha med till Valunda ikväll. Jag och Mia ska åka dit en sväng.


HA DET SÅ GÓTT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards