♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 10 oktober 2008 16:45



Jaha gott folk...på måndag börjar älgjakten och det är då välbehövligt för så mycket älg som det är så behöver det skjutas en hel del. Jag, Göran, Thomas och Rickard var ute i går och åkte i skogen och vi såg både älgar och rådjur och dom är ju inte rädda heller utan står och tittar när man stannar bilen.

Idag handlade jag innan jag åkte hem från jobbet för jag hade äran att ha bilen  eftersom gubben åkte med en jobbarkompis till sitt jobb.Det är ganska skönt att handla så pass tidigt på förmiddagen för man slipper en massa folk att trängas med.Det är inte bara trängsel frampå eftermiddagen utan det är  folk som träffas och när dom börjar prata så glömmer dom både tid och rum...dom parkerar sina varuvagnar mitt i vägen och det är lite svårt att komma förbi.


I eftermiddag åkte vi till kyrkogården med krukorna med ljung i. Smidigt att bara ställa dit krukan och slippa plantera.


Ikväll ska jag titta på idol på tv och så blir det fika med napoleonbakelse....gótt ...gótt!


HA EN MYSIG FREDAGSKVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards