♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 31 oktober 2008 16:56


Igår kväll började det snöa här och sen har det hållit på tills nu i eftermiddag.....


Jag får be om ursäkt för att era kommentarer från gårdagens blogg inte har blivit publicerade förrän nu. Jag hade glömt trycka på rätt knapp.


Idag har vi varit i lilla staden en sväng. Vi tog vägen över Kinnarp för jag skulle köpa mej ett par allvädersstövlar i skoshopen där.Det fanns mycket att välja på och jag köpte ett par för 379:-.....riktigt snygga.

Nu har mörkret lagt sej som bomull utanför vårt fönster här i datorrummet och när jag tittar ut ser jag snön som lyser upp på gräsmattan. Om en stund ska jag tända ett ljus i en lykta och ställa ut på trappan som ska välkomna våra gäster som anländer framåt halv sjutiden, men innan dess tänkte jag läsa dagstidningen som jag inte har hunnit med än idag.

Jag sätter in ett par nytagna foton......


Så här såg det ut igår morse.......


Idag var landskapet vitt.....tog detta fotot från vårt kök på posten i morse


JAG ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards