♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 4 oktober 2008 12:18

Idag tog jag en riktig sovmorgon, gick inte upp förrän halv tio, men jag sov inte utan jag läste tidningen och lyssnade på "ring så spelar vi". Göran och de två yngsta sönerna åkte till skogen och jagade vid halv åttatiden så jag är ensam och allena just nu, förutom kattpojken Fritte förstås, han ligger i sängen i sovrummet och sover sött.


Vädermässigt så är det väl lite blåsigt och regnet hänger i luften, men nu är det många vackra färger i naturen så man får väl vara nöjd och glad med det väder som är just nu. Hörde av en som medverkade i radion i morse att det snöade i Lycksele och det tyckte hon var alldeles för tidigt....jag förstår henne fullkomligt.


Ikväll ska vi på 50-årsfest till en kompis här i byn, hoppas att det blir trevligt.


Nu ska jag åka ner till servicebutiken och lösa ut en paket från home shop så jag önskar alla....

EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA LÖRDAGEN!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards