♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Regnet det bara öser ner.......

Av ♥ Monica ♥ - 2 november 2010 18:03

.....men jag blev inte blöt om skor och strumpor som dom sjunger i låten.Tur att det inte snöar i alla fall......ett evigt tjat om detta väder, men det är bra att kunna gå tillbaka och kolla från föregående år hur vädret var året innan.Däremot blir jag väldigt trött på programledarna i Radio Skaraborg som jämt och ständigt tjatar om vädret.....snöar det så är inte det bra och om det blåser är inte det bra heller...hur i hellskotta ska vädret vara för att dom ska vara nöjda egentligen?

Heder åt programledarna på Radio Jönköping, där tjatas det aldrig om hur vädret är och hur dom egentligen vill att det ska vara,nä dom är nog nöjda med vilket väder som helst tror jag.


Eftermiddagen har jag ägnat åt Träffpunkten, lika trevligt som vanligt.

Nu är jag mätt och belåten  så nu ska jag snart sätta mej vid tv:n och glo en stund.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA VÄNNER HÄRINNE!

 
 
Ingen bild

Margaretha

2 november 2010 18:59

Ja har man inget annat att säga så kan man alltid prata väder.
men det är det ständiga samtalsämnet lustigt nog.
Väder och hur vi mår. För är det dåligt väder mår vi ju pyton och tvärtom.
Ha det bra trots regnet Monica. Du det regnar i Finspång också!! Haha!
Kram på dej!
från Margaretha.

 
Ruth

Ruth

2 november 2010 23:41

Samma busväder här. Vädret har nog i alla tider varit på allas läppar dagligen, förmodligen för att vi inte kan rå på det fenomenet. Har du tänt 1:a adventljuset, ja snart är vi där (den 28) blev så färgglatt och fint här inne.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

3 november 2010 06:27

Hos mig regnade det under hela kvällen i går. Du fint du fått här inne på bloggen
Ha en bra dag/ Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 november 2010 12:27

Hos mig regnade hela kvällen igår och hela natten och det regnar fortfarande.
Fytusan för detta skitväder.
Hoppas du får en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards