♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Dag före helgdag

Av ♥ Monica ♥ - 5 november 2010 18:31

Redan fredag, och i morgon är det helgdag så någon lördag har vi egentligen inte detta veckoslutet.


När jag åkte ner till affären och gjorde veckohandeln lyssnade jag på Magnus Uggla i P4. Han är så bra  som programledare och trevlig är han också tycker jag. Tänk att man kan ändra uppfattning om folk och då till det bättre.Jag ska erkänna att jag var inte förtjust i Magnus Uggla för ett antal år sen, men sen började jag läsa hans blogg och då ändrade jag uppfattning om honom.Nu vet jag inte om han bloggar, men lyssna på honom i radion är riktigt trevligt.Jag läser flera stycken bloggar som är mycket trevliga och som jag aldrig kommenterar,och jag länkar inte till dom heller, det är bloggare som inte använder sej av denna bloggplatsen....det finns ju en hel del andra att välja på men jag för min del håller mej till denna bloggplatsen,tycker den är bra på alla sätt.


Nu får vi se hur det går för *idolerna* ikväll.....min idol heter ANDREAS WEISE i alla fall det är då ett som är säkert, vilken sångröst den killen har  


Avslutar med att tända ett par ljus ikväll...



Ha en mysig kväll alla vänner! 

 
 
Cina

Cina

5 november 2010 19:03

ja även jag följer så många bloggar som jag inte alls skriver i. Men som har en massa kommentarer ändå. Roligt är det men ibland hittar man bloggar sååååå man funderar vad folk tänker med.
Som jag hittade en idag o den finns faktiskt här på denna bloggplats. Hur kan man nu skriva om att han är otrogen sin man....hoppas mannen hittar bloggen.

Ja ikväll blir det Idol och min favorit den vet ju alla vem det är nu =))

Önskar er en fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita Sandstedt

5 november 2010 19:42

Tycker samma som du om Magnus Uggla, jag har oxå ändrat uppfattning sedan jag hört honom i P4 riktigt bra är han.
Jag väljer att se Doobidoo i kväll, jag har inte följt Idol.
Önskar dig en riktigt fin helg !!
KRAM :)


 
Ruth

Ruth

5 november 2010 23:38

Uppsiz ! är det helgdag i morgon ? det har inte jag uppmärksammat, tack för att du berättade. Cina är ledsen nu i kväll när Geir åkte ur Idol. Sångmässigt så tycker jag inte det var rätt, men Andreas är en charmig pojke med många fans och han har framtiden för sig, Geir är redan etablerat så det var rätt det som skedde. Har haft samma tankar som dig när det gäller Uggla, men han är en bra programledare och har stigit i graderna.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards