♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Spännande kväll

Av ♥ Monica ♥ - 8 oktober 2008 12:45


Ikväll blir det spännande att se vilka bönder som kommer att vara med i "Bonde söker fru".....jag tillhör dom som gillar detta programmet, men vet ju att det finns dom som tycker det är tramsigt.Tur att smaken är olika. Jag tror i alla fall att tjejen som bor utanför Falköping blir bland dom fyra som kommer med.


Jag har just suttit och pratat med Mia i telefon i nästan en timme så denna förmiddagen har gått fort.

Solen lyser med sin frånvaro idag och det är riktigt höstlikt ute nu och i morse var det nästan mörkt när jag åkte iväg till jobbet.

Nu ska jag göra lite nytta här hemma.....


HA EN FORTSATT BRA ONSDAG!

 
 
Medresenärska

Medresenärska

8 oktober 2008 13:04

Ojojojsan!!! Har du lagt av??? eller är det istället för?? Kom ihåg att du får lägga in den varje gång du bloggar (tyvärr). Det finns så många snygga bloggar ute på nätet så man är sugen att byta, precis som våran Ruth var för ett tag sen. Skall kolla lite ... Skulle vilja ha en där loggan ligger kvar. Där man kan sätta in foton när man skriver kommentarer eller pratbubblor.

Jag gillar att se programmet "Bonde söker fru" men hasr svårt att förstå att någon kan tänka sig att ställa upp. Så tvestjärtad är jag !!! Tur du påminde mig om programmet.
Ha en fortsatt bra dag!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 oktober 2008 17:56

Klart att man måste se Bonde söker fru.
Är en bonde från Köping som tydligen skall vara med. Ska bli kul att se detta igen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

8 oktober 2008 18:05

Jag ska oxå titta på bonde söker fru tycker att det är roligt
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

8 oktober 2008 21:23

Snygg logga, det var väl inte så svårt;) Det trista med bonnläpparna är att de sällan väljer en praktisk donna. En mora som skogsfrua skulle de ha, då kunde de ligga på söfflöcket som Kronblom vareviga da;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Monica blogginnehavaren

Monica blogginnehavaren

8 oktober 2008 21:45

Skogsfrua: jag har inte gjort denna logga själv, har bara valt ut motiven.....medresenärskan har gjort den, men jag håller på att exprimentera med att göra loggor själv också.

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards